- consiliere la întocmirea documentelor contabile primare;
- organizarea fluxului de documente
- înregistrarea documentelor primare în evidența contabilă computerizată în conformitate cu principiile contabile
- întocmirea balanței de verificare lunara
- întocmirea declarațiilor fiscale și raportărilor semestriale ( bilanț )
- evidența și calculul amortizării mijloacelor fixe
- întocmirea și depunerea bilanțului contabil anual și semestrial
- completarea și prelucrarea registrelor contabile (registrul jurnal, inventar și de casă, jurnalul de cumpărări și de vânzari)
- stabilirea impozitelor de plată și înregistrarea în contabilitate
- completarea și depunerea decontului de TVA și a altor raportări și situații contabile.
- consultanță privind legislația financiar-contabilă, legată de obiectul de activitate;
- asistare și reprezentare la controalele fiscale;
- reglarea/urmărirea fișei de plătitor;
- refacerea evidenței contabile;
Servicii
Servicii de contabilitate
Consultanță fiscală
- identificarea taxelor și impozitelor aferente activității clientului precum și stabilirea politicilor contabile și fiscale
- verificări cu caracter fiscal cu privire la impozit pe profit, TVA, impozit pe salarii, impozit pe venit, impozit nerezidenti, accize, impozite și taxe locale
- consultanță privind procedura fiscală
- asistență la întocmirea declarațiilor de impunere, impozite și taxe
- consultanță cu privire la evitarea dublei impuneri
- consultanță cu privire la activitățile de import-export privind reglementările și regimul TVA
- furnizarea rapidă a noilor schimbări legislative
Resurse umane și salarizare
Asigurăm toate activitățile legate de evidența personalului și de salarizare din cadrul firmei în conformitate cu politicile firmei și cu legislația în vigoare:
- întocmire REVISAL conform HG 500
- întocmirea, încheierea și declararea în revisal a contractelor individuale de muncă
- întocmirea dosarului de personal
- întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adiționale de modificare a funcției, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de muncă, decizii de încetare a contractului individual de muncă, declararea acestora în noul revisal conform HG 500
- întocmirea adeverințelor de vechime
- întocmirea și completarea adeverințelor solicitate de salariații societății
- acordăm suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relațiilor de muncă
- acordăm suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Inspectoratului Teritorial de Muncă
- calculul concediilor de odihnă și al concediilor medicale
- întocmirea statelor de plată
- întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale
- întocmirea declarației unice 112 și transmiterea acesteia
- suport legislativ în orice problemă de calcul salarial.
Alte servicii
- refacere contabilitate
- certificări bilanțuri
- rapoarte personalizate la cererea clientului
- consultanță în afaceri
- consultanță pentru firme nou înființate
- organizarea și conducerea departamentului financiar